دکتر علی طاهری نیا » جراحی بینی » جراحی بینی گوشتی زنانه + نمونه کار و فیلم های دیدنی
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

جراحی بینی گوشتی زنانه + نمونه کار و فیلم های دیدنی

عمل بینی گوشتی زنانه چگونه انجام می‌شود؟ آیا می دانید این جراحی برای چه کسانی انجام می‌شود؟ رعایت استانداردهای جراحی بینی دخترانه گوشتی یکی از مواردی است که همواره بانوان در نتیجه رینوپلاستی در نظر می‌گیرند. این جراحی نیازمند به کارگیری تکنیک های ظریف برای کسب بهترین نتیجه است. در این مقاله قصد داریم به توضیح بیشتر در این خصوص بپردازیم. اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

02:01
truncate dir-rtl

فیلم واقعی عمل بینی گوشتی و نتیجه دیدنی آن

01:10
truncate dir-rtl

نمونه ای دیگر از جراحی زیبایی بینی

توضیح عمل بینی گوشتی زنانه

عمل بینی گوشتی زنانه، یک نوع جراحی زیبایی است که به تغییر و بهبود شکل بینی معمولا با شیوه ای طبیعی و هماهنگ با دیگر اجزای صورت برای بانوانی که بینی گوشتی با ویژگی های زیر دارند، انجام می شود:

  • نوک بینی پهن
  • پره های ضخیم بینی
  • افتادگی بینی به علت غضروف ضعیف
  • پهن بودن بینی

 در این نوع جراحی، هدف اصلی به‌ ویژه در کاهش سایز بینی و ایجاد هماهنگی بینی با ویژگی‌های زنانه در جهان است. این فرآیند شامل تغییر در تیغه بینی و تغییر در فرم و اندازه بینی به گونه‌ای است که با معیارهای زیبایی جهانی زیبایی سازگار باشد.

جراحان زیبایی در این عمل، به دقت نسبت به ایجاد نتیجه مناسب هماهنگ با انتظارات فرد می‌پردازند، تا به طور کلی، یک نتیجه موثر از جراحی بینی گوشتی زنانه به‌ وجود آید.

مراحل این عمل شامل مشاوره با جراح، ارزیابی شکل و اندازه بینی، انجام عمل جراحی، و دوره بهبودی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: عمل بینی گوشتی مدل نیمه فانتزی

عمل بینی گوشتی زنانه
جراحی بینی گوشتی زنانه

مزایای عمل بینی گوشتی زنانه

عمل بینی گوشتی زنانه چندین مزیت زیبایی و مهم دارد که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم

  • طبیعی و هماهنگی:  یکی از مزایای برجسته این جراحی، ایجاد یک بینی طبیعی و در عین حال هماهنگ با چهره است.
  • تغییرات جزئی: عمل بینی گوشتی زنانه به افراد این امکان را می‌دهد که تغییرات جزئی در بینی خود اعمال کرده و بهبودهای کوچکی در ظاهر خود مشاهده کنند، بدون این که شکل کلی چهره تغییر کند.
  • بازیابی اعتماد به نفس : افراد پس از انجام این جراحی اعتماد به نفس بالاتری پیدا می‌کنند، زیرا احساس بهبود ظاهر خواهند داشت
  • زمان بهبودی معقول: به طور کلی، زمان بهبودی این نوع جراحی نسبت به برخی عمل‌های جراحی دیگر معقول‌تر است و بیماران ممکن است به سرعت به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.
  • تغییرات دائمی: نتایج عمل بینی گوشتی زنانه معمولا دائمی هستند. در صورت مراجعه به جراح با تجربه می توانید عمل ماندگار و بدون بازگشت داشته باشید.

یرای بهره مندی از مزایایی که ذکر کردیم باید به بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه کنید.

کاندیدای جراحی بینی گوشتی زنانه

در جراحی بینی گوشتی زنانه، تیغه بینی با اندازه‌ای مناسب هماهنگ می‌شود. مهم ترین نکته این است که نتیجه نهایی بسیار وابسته به توانایی و تجربه جراح پلاستیک، هماهنگی با خواسته‌ها و انتظارات بیمار، و همچنین در نظر گرفتن ویژگی‌های بینی گوشتی است. بنابراین، مشاوره دقیق با جراح بینی در مورد نتایج و خواسته‌های شما بسیار حائز اهمیت است.

جراحی بینی گوشتی زنانه برای افرادی مناسب است که به دنبال موارد زیر هستند:

  • بانوانی که دوست دارند بینی گوشتی خود را متناسب با دیگر اجزای صورت تغییر دهند.
  • بانوانی که بینی گوشتی دارند و به علت عدم اعتماد به نفس مایل به ایجاد تغییرات دائمی هستند.
  • بانوانی که قصد دارند غضروف بینی گوشتی خود را تقویت کنند.
  • بانوانی که نوک بینی آن ها گوشتی است و این امر موجب افتادگی بینی آن ها شده است.
  • بانوانی که قصد دارند پهنای بینی خود را اصلاح کنند.

بانوانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، کاندید مناسبی برای ای ن جراحی نیستند. مهم است به جراح اطلاعات کاملی در مورد سابقه پزشکی خود را ارائه دهید.

سوالات متداول جراحی بینی گوشتی زنانه

سخن آخر

جراحی بینی گوشتی زنانه یک جراحی است که در راستای زیبایی برای بانوان انجام می شود. نتیجه این جراحی اغلب برای هر شخص متفاوت است. هدف این جراحی از یک سو، ایجاد یک بینی با ظاهری طبیعی و جذاب است از سوی دیگر، حفظ طبیعت و ساختار بینی فرد مورد توجه قرار می‌گیرد. این فرآیند نیازمند تخصص و دقت جراح بینی است. مشاوره دقیق با جراح، ارزیابی دقیقی از نیازها از جمله مراحل مهم در این پروسه محسوب می‌شوند. مهمترین نکته این است که برای هر فرد، مشاوره دقیق انجام شود تا اطلاعات مناسبی در مورد جراحی بینی گوشتی زنانه و نتایج ممکن به‌ دست آید.

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا متولد ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل پزشکی عمومی درسال ۸۳ از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فارغ التحصیل سال ۹۱ در رشته تخصصی گوش، حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان گوش، حلق و بینی ایران هستند و بیشتر در کنگره های مرتبط با رشته تخصصی از جمله کنگره های بین المللی راینولوژی ایران شرکت نموده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *