دکتر علی طاهری نیا » جراحی بینی » زمان بیهوشی در عمل بینی
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

زمان بیهوشی در عمل بینی

زمان بیهوشی در عمل بینی

آیا جراحی بینی خطرناک است؟
بهترین داروی بیهوشی در زمان عمل بینی چیست؟
علت مرگ در جراحی بینی چه می تواند باشد؟

امرزوه یکی از جراحی های زیبایی گسترده و شایع در جامعه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی می باشد که افراد زیادی خواهان انجام این عمل بی خطر و کم ریسک هستند. از جمله مواردی که ذهن اکثر متقاضیان را مشغول کرده است این است که آیا جراحی زیبایی بینی با بیهوشی عمومی صورت می گیرد و مدت زمان این عمل چقدر می باشد؟

زمان بیهوشی در عمل بینی

باید به متقاضیان عزیز عرض کرد که برای دانستن هر گونه سوال و یا ابهامی بهتر است قبل از عمل از دکتر خود پرس و جوهای لازم را اعمال نمایند و سپس با دیدی باز و روشن بین این عمل را انجام دهند. ممکن است که در طول عمل جراح بینی مجبور باشد که از روش بسته به جای باز یا برعکس استفاده کند که شما باید اعتماد و اطمینان کامل را به او بنمایید. یکی از دغدغه های فکری متقاضیات جراحی زیبایی بینی در این است که مدت زمان عمل و زمان بیهوشی در عمل بینی چقدر می باشد؟تاکید جراح بینی در این است که بهترین روش در جراحی بینی خواه جراحی بینی گوشتی باشد یا جراحی بینی استخوانی باید با بیهوشی عمومی صورت گیرد اما این بدان معنا نیست که با بی حسی نیز صورت نگیرد. بسته به صلاح دید جراح بینی حاذق دارد. در روش بی حسی جراح از برخی از داروهای خواب آور و بی حس استفاده می کند و در حین عمل ناحیه مذکور را بی حس می کند تا بتواند براحتی عمل را انجام دهد بدون آن که متقاضی درد و یا ناراحتی را احساس نماید. شایان ذکر است که بگوییم امروزه اغلب جراحان بینی از داروهای بیهوشی و بی حسی استفاده می کنند که بعد از جراحی زیبایی بینی هیچ گونه خونریزی و تهوع را نداشته باشد.استفاده از داروهای بیهوشی استاندارد و تجویز شده توسط جراح بینی باعث شده که بیمار بعد از دو دقیقه به هوش آید و بعد از نیم ساعت هوشیاری کاملی دارد. یکی از نگرانی های مردم اغلب در این است که داروهای بیهوشی که امروزه در جامعه پخش شده تقلبی و چینی است که باید متذکر شویم جراح بینی حاذق از بهترین داروها برای این پروسه استفاده می کند، و بیمار هیچ گونه نگرانی را نباید داشته باشد.

برخی از خدمات دکتر طاهری نیا بهترین جراح بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی

جراحی گوش

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم .

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا متولد ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل پزشکی عمومی درسال ۸۳ از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فارغ التحصیل سال ۹۱ در رشته تخصصی گوش، حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان گوش، حلق و بینی ایران هستند و بیشتر در کنگره های مرتبط با رشته تخصصی از جمله کنگره های بین المللی راینولوژی ایران شرکت نموده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *