دکتر علی طاهری نیا » جراحی بینی » بینی نیمه فانتزی مردانه با بهترین نتیجه
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بینی نیمه فانتزی مردانه با بهترین نتیجه

بینی نیمه فانتزی مردانه از آن مدل های پرطرفدار بین آقایانی می باشد که می خواهند علاوه بر برطرف کردن ایرادات بینی کمی تغییرات روی بینی آن ها اعمال شود. بینی نیمه فانتزی اغلب سبب می شود چهره افراد شیک تر و باکلاس تر به نظر برسد به همین جهت بیشترین آمار عمل های زیبایی بینی مربوط به بینی نیمه فانتزی می باشد. در خصوص این مدل باید بگوییم که به طور کلی زاویه بین بینی و لب حدود 90 تا 100 درجه در نظر گرفته می شود و هنگامی که این زاویه بیشتر شود اصطلاحا بینی به فرم نیمه فانتزی می باشد. البته بهترین جراح بینی در تهران معمولا مدل بینی طبیعی را برای آقایان در نظر می گیرد اما میل به زیبایی بیشتر در بین همه افراد وجود دارد. از این رو مدل بینی نیمه فانتزی مردانه یکی از مدل های پرطرفدار عمل بینی بین آقایان شده است.

بینی نیمه فانتزی مردانه

جراحی بینی نیمه فانتزی مردانه

به طور کلی جراحی بینی به دو روش بسته و باز صورت می گیرد. انتخاب مدل بینی بعد از بررسی هایی که بهترین جراح بینی نیمه فانتزی انجام می دهد می باشد. میزان اصلاحاتی که جراح در نظر می گیرد بسیار وابسته به گستره ایرادات بینی می باشد. البته روش جراحی باز به دلیل اینکه محدودیت های کمتری دارد بیشتر مورد توجه جراحان زیبایی قرار می گیرد. هم چنین انتخاب اول جراح این روش می باشد.

در جراحی بینی نیمه فانتزی مردانه مدل بینی به صورتی بوده که مدلی بین بینی فانتزی و بینی طبیعی می باشد. تفاوت بینی طبیعی و نیمه فانتزی در میزان شیب تیغه بینی می باشد.

بینی نیمه فانتزی مردانه یکی از مدل های جراحی بینی مردانه می باشد که بنا به تخصص و تبحر جراح به گونه ای فرم داده می شود تا هم مدل طبیعی بینی حفظ شود و هم فرمی زیبا به بینی داده شود.

در این مدل پهنای بینی از روبرو و سایز سوراخ های بینی از حالت طبیعی کمتر و کوچکتر می باشد. هم چنین نوک بینی تا حدی فرم دهی می شود که به صورت غیرطبیعی به نظر نرسد. اگرچه بینی های نیمه فانتزی بیشتر بین بانوان طرفدار دارند اما با توجه به ساختار و فرم بینی مردان این مدل به گونه ای توسط جراح فرم دهی می شود که مدل طبیعی و مردانه بینی حفظ شود و بینی فرم عروسکی به خود نگیرد. به همین جهت آقایانی که می خواهند بینی خود را به فرم نیمه فانتزی عمل کنند خیالشان از بابت مدل و فرم بینی راحت باشد.

بینی نیمه فانتزی مردانه به فرمی می باشد که هم ایرادات بینی برطرف شده است و بینی مدل غیرطبیعی ندارد.

مزایای عمل بینی نیمه فانتزی مردانه

عمل بینی نیمه فانتزی مردانه می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. در این مدل هم ایرادات بینی رفع می شود و هم مدلی نیمه فانتزی با شیب ملایم به بینی داده می شود. از این رو مزایای بینی نیمه فانتزی مردانه به شرح زیر می باشد:

  • این مدل به نسبت بینی طبیعی ظرافت بیشتری داشته و حالت چهره را بیشتر تغییر می دهد.
  • بینی نیمه فانتزی مردانه برخلاف بینی فانتزی ظاهر و جلوه غیرطبیعی ندارد.
  • نوک بینی در این روش زیاد سربالا نمی شود و تقریبا حالت طبیعی دارد.
  • برخلاف بینی فانتزی شیب تیغه بینی ملایم می باشد.
  • قوس بالای بینی طبیعی تر بوده و بینی جلوه مردانه خود را حفظ می کند.
  • این مدل برای بینی های استخوانی که پوست ضخیم ندارند بسیار مناسب است.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در جراحی بینی مورد توجه قرار بگیرد حفظ عملکرد تنفسی فرد می باشد. در هر مدل جراحی پزشک شما بایستی این فاکتور را به عنوان اولین و مهم ترین فاکتور در جراحی در نظر بگیرد.

معایب بینی نیمه فانتزی مردانه

به طور کلی اگر جراحی بینی توسط پزشک متخصص و بهترین متخصص گوش و حلق بینی در تهران انجام شود عارضه خاصی برای افراد نخواهد داشت . بینی نیمه فانتزی مردانه ممکن است تنها ایرادی که داشته باشد این باشد که شاید چهره آقایان را کمی فانتزی کند و بینی فرم طبیعی قبلی خود را از دست بدهد. به غیر از این مورد ایراد دیگری نمی توان به بینی نیمه فانتزی مردانه وارد کرد چرا که این مدل اولا بنا به خواسته مراجع کننده برای فرد در نظر گرفته می شود و ثانیا سیستم تنفسی بیمار هیچ مشکلی به آن وارد نمی شود.

کلام آخر

بینی نیمه فانتزی مردانه می تواند انتخاب بسیاری از آقایانی باشد که قصد دارند تغییراتی در چهره خود ایجاد کنند. این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین همه افراد می باشد. فراموش نکنید که زیبایی مرد و زن نمی شناسد. اگر برای عمل بینی اقدام کرده اید و می خواهید نمونه کار بینی مردانه را مشاهده کنید به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید. همینطور می توانید در مطب پزشک نمونه های عمل شده را مشاهده کنید و بدون نگرانی اقدام به جراحی بینی نیمه فانتزی کنید .

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا

دکتر علی طاهری نیا متولد ۱۳۵۶ تهران، فارغ التحصیل پزشکی عمومی درسال ۸۳ از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فارغ التحصیل سال ۹۱ در رشته تخصصی گوش، حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. ایشان عضو انجمن جراحان گوش، حلق و بینی ایران هستند و بیشتر در کنگره های مرتبط با رشته تخصصی از جمله کنگره های بین المللی راینولوژی ایران شرکت نموده اند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *